Conceptualització i creació d’una marca de moda:
Definició de valors, missió i visió de la marca
Estudi del mercat i identificació del públic objectiu
Branding i identitat visual:
Creació del logotip i imatge corporativa
Selecció de tipografies, colors i estil gràfic
Comunicació visual en xarxes socials, packaging i web
Pla d’empresa i viabilitat del negoci:
Models de negoci en el sector moda
Finançament i inversió inicial
Estratègies per a la sostenibilitat econòmica del projecte
Pla de màrqueting i comunicació:
Creació d’una estratègia de màrqueting digital
Organització d’esdeveniments i llançament de productes
Anàlisi de competència i benchmarking:
Identificació de competidors directes i indirectes
Diferenciació i avantatge competitiu
Venda de producte: canals digitals i físics:
Estratègies de venda en botiga online, marketplaces i xarxes socials
Distribució i venda en botigues físiques, showrooms i pop-up stores
Per assolir el curs, cal completar els treballs recomanats i superar l’avaluació final corresponent. La classes combinen continguts teòrics amb exercicis pràctics. Al llarg del curs, s’organitzaran sortides relacionades amb la temàtica per aprofundir en l’aprenentatge.
Cal portar:
Ordinador o tauleta amb programa de disseny bàsic per la creació d’imatge (Illustrator, Canva o similar).
Material docent inclòs al curs: dossier digital amb informació detallada, articles i recursos; bibliografia recomanada; plantilles per l’elaboració del pla d’empresa i de màrqueting.