Estem a la Gassol-Monar
Desfilada de final de curs 2023-24

Un any més hem celebrat la Desfilada de final de curs, que com ja és tradició reuneix famílies i amics per veure desfilar els nous looks i col·leccions dissenyats per l’alumnat de l’escola. Hi participen des de la mainada més petita fins als alumnes dels nostres estudis professionals com són el Diploma en Moda i Tèxtil o el Grau Universitari en Moda Eram-Udg. Tot això, passant pel grup de joves i alumnat de costura i patronatge.

La desfilada d’enguany va reunir més de 500 persones a la futura seu de Qstura, la fàbrica Gassol-Monar de Salt, que per primera vegada va acollir aquest festival de moda i color!

No us podeu perdre aquest videoresum que ens ha preparat en Pau Rodriguez de Mosk.cat . Ens encanta!

Un agraïment especial a tot l’equip, alumnes, famílies i col·laboradors que com cada any ho han fet possible!

Make up i perruqueria @thuyaescuela @delaoperruqueria
Models @piubellaschool
Mobiliari @balliuexport
Photocall @florsromani
Llum i so @salmonbros
Música @judiitmusiic
Bar @canpepsalt
Fotografia @juditesteban_ @mianca_1979 @marticoma@barbut_fotograf

Compartim amb vosaltres algunes imatges precioses del backstage en una de les sales grans de la fàbrica. Quin ambient, quina llum. Espectacular!

Newsletter
Subscriu-te per estar a l'última
Responsable: Qstura. Finalitat: Donar resposta a les consultes. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No se cediràn dades a tercers, excepte obligació legal. Drets: Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades Personals a l'Avís Legal i Política de privacitat.
Parla amb l'escola