Estem a la Gassol-Monar

Conceptualització i creació d’una marca de moda:

  • Definició de valors, missió i visió de la marca

  • Estudi del mercat i identificació del públic objectiu

Branding i identitat visual:

  • Creació del logotip i imatge corporativa

  • Selecció de tipografies, colors i estil gràfic

  • Comunicació visual en xarxes socials, packaging i web

Pla d’empresa i viabilitat del negoci:

  • Models de negoci en el sector moda

  • Finançament i inversió inicial

  • Estratègies per a la sostenibilitat econòmica del projecte

Pla de màrqueting i comunicació:

  • Creació d’una estratègia de màrqueting digital

  • Organització d’esdeveniments i llançament de productes

Anàlisi de competència i benchmarking:

  • Identificació de competidors directes i indirectes

  • Diferenciació i avantatge competitiu

Venda de producte: canals digitals i físics:

  • Estratègies de venda en botiga online, marketplaces i xarxes socials

  • Distribució i venda en botigues físiques, showrooms i pop-up stores

Newsletter
Subscriu-te per estar a l'última
Responsable: Qstura. Finalitat: Donar resposta a les consultes. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: No se cediràn dades a tercers, excepte obligació legal. Drets: Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades Personals a l'Avís Legal i Política de privacitat.
Parla amb l'escola